Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Nasze zdrowie i kondycja podczas nauki zdalnej

Mówiąc krótko:

1. Planuj każdy dzień i tydzień.

2. Określaj cel każdego dnia (pamiętaj, by nie obarczać się poczuciem winy, jeśli nie zdołasz go wykonać).

3. Bądź dla siebie dobry - codziennie wymieniaj i przypomnij sobie jedną zaletę/osiągnięty cel/pokonany problem.

4. Rób zdjęcia i porównuj zmiany, jakie zachodzą dzięki wykonywanym treningom.

5. Doceniaj siebie i pomagaj innym motywować się do działania. 

6. Zapisuj swoje uczucia, emocje, trudności, które towarzysza Ci podczas treningów.

7. Działaj systematycznie - zrób mniej, ale nie odpuszczaj całkowicie.

Opracowała: Marta Gałuza - kl. 2G

* Tekst powstał w ramach zajęć z Edukacji Medialnej

 

Kilka porad znajdziesz też tutaj