Marketing sportowy w naszej szkole

foto1
foto1
foto1
foto1
foto1
foto1
foto1
foto1
foto1
foto1
foto1
foto1
foto1
foto1

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Zrozumiałem

Od tego roku w naszej szkole odbywają się warsztaty marketingowe z zakresu marketingu sportowego. Zajęcia te odbywają się dla klas licealnych humanistycznych (w obecnym roku szkolnym klasy 2A oraz 3A). Warsztaty prowadzi doświadczony i długo pracujący w branży marketingu organizator wielu imprez sportowych oraz były dziennikarz Telewizji Polskiej - pan  Piotr Tokarski.

 

 

Zajęcia odbywają się co miesiąc i trwają po 4 godziny. Co za tym idzie - klasy o profilu humanistycznym będą miały 10 razy możliwość spotkania się z panem P.Tokarskim. Zajęcia te to ogromna dawka wiedzy i samodoskonalenia się w zakresie marketingu, który jest ważnym elementem dalszej nauki po ukończeniu szkoły ponadgimnazjalnej o profilu humanistycznym.

 

Jaki cel mają zajęcia z zakresu marketingu sportowego?

Biorąc pod uwagę, że nasza szkoła jest szkołą Mistrzostwa Sportowego, a uczniowie swoje codziennie życie poświęcają uprawianiu sportu, są to zajęcia, które z pewnością ciekawią naszych uczniów. Tematy poruszane na tych zajęciach są bliskie uczniom i ich pasjom, przez co zwiększa się chęć systematycznego i pilnego udziału w tych warsztatach. Celem ich jest pokazanie, jak wyglądają imprezy sportowe oraz największe sportowe przedsięwzięcia od wewnątrz. Ważne jest też uświadomienie, jak ogromną rolę odgrywa marketing i promocja w sporcie na najwyższym światowym poziomie.

W czym mogą nam pomóc warsztaty?

Uczniowie naszej szkoły, kończąc całoroczne warsztaty z marketingu w zakresie sportu, mogą otworzyć sobie szansę na większe perspektywy życiowe. Uczniowie dowiedzieli się ostatnio, jak zorganizować imprezę masową i jak odpowiednio ją wypromować, i jak zapewnić jej odpowiednie zabezpieczenie. Kursy mogą pomóc nam w przyszłości zadbać o organizację imprez masowych, mogą nauczyć nas również, jak być promotorem danej imprezy.

Zajęcia prowadzone są w miłej atmosferze, a pan Piotr Tokarski - przez swoje ogromne doświadczenie - potrafi doskonale przedstawić każdy element marketingowej układanki. Po dwóch pierwszych spotkaniach uczniowie naszej szkoły są bardzo zadowoleni i z pewnością nie mogą doczekać się następnych spotkań, które są dla nich ogromną lekcją - relacjonuje nam jeden z uczestników warsztatów.
Następne zajęcia odbędą się już za miesiąc:)

 

Dawid Krulikowski, kl. IIA

* teskt przygotowany w ramach zajęć z edukacji medialnej, prowadzonych przez p. prof. Edytę Cap

 

 

certyfikat

Dobry Start logo

Sportowy Anders

c622ff1183b7fb00f9316af3e574016f facebook logo black png facebook logo 400 400

um baner 500